; such a joke

hej.
Dagen började med en försovning. Duktigt av mig -.- Men kom till skolan vid 9 då vi hade ljud. Jag höll på att få rycket för att lektionen var så sjukt seg,( eller jag fick rycket på lärare tillslut (a)) men tillslut skulle vi lyssna på radioteatrar som vi gjort. Våran(jag,lotta,jennie,mathilda,Amy&Fredrik) teater sög! Rikgit dålig var den. Men vi bara skrattade åt den, och alla andra verkade inte fatta något alls när vi spelade upp den ^^ Haha, men kul var det. Det var nog i storsett de roligaste på hela dagen.

Jag har upptäckt att jag har blivit en extrem mobilnörd. Det är sjukt jobbigt. Magnus klagar som fan, jag träffade nämnligen honom idag och han klagade på mig hela tiden då jag skrev sms. Men helt plötsligt tappade jag bort mobilen(?) Jag har sjukt kort minne har jag också upptäck ^^ synd om mig. HAHA! Men som tur var hittade jag den, så ni kan vara lugna, eller ..  jag kan vara lugn ;b

Min dag har annars varit skit typ. Har varit jätte nära på att åka hem hela dagen, men eftersom jag skulle träffa Tove åkte jag aldrig hem, men sen så visade de sig att tove jobbade mycket sent idag, så jag fick inte träffa henne iaf. Så jag tog 5 bussen hem och när jag kom hem sov jag en halvtimma & när jag vaknade mådde jag ännu med piss. Tur som fan att MP08A är lediga i morgon!

I morgon ska jag på bio med jannie. ANTECKNA! :)

Nu ska jag äta, sen ska jag förmodligen kolla på en film & sen ska ajg sitta här tills jag blir jätte trött, och när jag är jätte trött ska jag kolla på en film & sen ska jag sova. Himla rolig kväll va? :)
/madde


"ett, två, tre, fyra, jag är en partymyra."

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0