; Never give up on the things that make you smile

hej.
Skit dag idag typ. Massa otur, bara för att jag hoppades på en bra dag idag, så blev den tvärtom. Härligt, hah! Kan berätta lite kort, vaknade vid halv 7, vad död, eftersom jag pluggade till typ halv 2 igår-.- sen tog jag bussen till skolan, och första lektionen var prov. fyfarao! de gick som det gick.. Efter de hade vi gränser(?) sjukt jävla tråkig lektion, trodde jag skulle somna, så tråkigt var det.. Sen var de gympa, åkte skridskor, & jag rammlade & slog i knäna, men jag gjorde ett mål med (Y)  duktigt av mig :) sen var det lunch, helt okej mat för en gångs skull, men självklart gör jag bort mig för halva kagg. & mattanten blev skiträdd. hahahaha! aja. Sen efter de var de engelska, kollade på teatern, hemskt var det. haha uusch!

Efter skolan var slut så stod jag och snackade med lotta och då kommer bulleva och säger till mig och lotta att vi måste göra om våra citat skit. jag blev så jävla förbannad!!!11 gah, hon måste verkligen hata mig. så jag sa till lotta att vi höll på att missa bussen, fast vi inte ens skulle med någon buss, ville bara komma därifrån. undra när hon fyller år.. hon kanske vill ha en bulle? ..

& för en stund sen tvingade hannes mig att skriva något snällt om honom, så okej. Hannes är snäll  ;> hoho!


jag saknar dig, jag saknar oss.
Det är sjukt. Jag behöver dig nu,
jag behöver se ditt leende. ;/

- det är inte personen de flesta tror -.-

/madde

btw, elin & jag kan våran grej, italienska<3

Mina Kommentarer
Postat av: elin

ååh, varför åker alla skolor skridskor utom cis? :(



haha, och vi äger på italienska! fast nästa gång tar vi japanska, tycker jag.. :)

2009-01-19 @ 21:55:59
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0