; If you still care.

Hejsan!

Ett litet inlägg här för att jag inte har så mycket att göra. Och mitt huvud värker samt min mage. Lite synd om mig är det allt. Idag valde jag att stanna hemma, dels för att jag inte mår så bra och att jag behöver sova ut, för jag har inte sovit riktigt på ungefär 2 veckor. Så det var skönt att sova lite :)

Snart har jag bestämmt att jag måste städa, men vi får väl se hur det blir med det, jag tror att jag inte kommer städa, men man kan ju hoppas att jag gör de, eller hur? för som de ser ut nu kan de inte se ut vill jag lova.

min vecka:
Måndag:  idag liskom :)  bara vara hemma & städa(???)
Tisdag:  synundersökning, ska få glasögon!
Onsdag: plugga. & träna kanske? :)
torsdag:  fika med Tovee
Fredag: ? träna? :)
Lördag: fest?  ;D
Söndag: sova :D

jag lyckas alltid bestämma nästan hela veckan innan den knappt ha börjat. ? hahahah!
men hejdå!
/madde



bilden är lite kul. Men jag älskar ELON PELON! <3

Mina Kommentarer
Postat av: elin

fin bild, ska du ha glasögon ? ;o

2009-01-26 @ 15:14:39
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0