; <3bulleva

Hejsan.
Jag vet att jag lovade att bilder på rummet kommer i morgon, för jag har dem på kameran och jag orkar verkligen inte lägga in dem på datan just nu. Så de kommer i morgon, det lovar jag :)

Idag har det varit en slö dag. väldigt snö, men det var nice att vi slapp sista lektionen och fick åka hem. Men självklart var det fett mycket folk på bussen. Det suger. Men jag kom hem iaf, tur var väl det. & när jag kom hem väntade mamma där på mig, hon hade gjort klart mitt rum, ;o glad blev jag, mysmys! Sen resten av dagen har jag suttit här och grejat med bilder, och jag har skrivit ut ungefär 66 bilder och mina partroner är slut nu. Dom suger, fattar inte att de kan ta slut så fort ;b synd om mig . Snart ska jag sova också för jag är sjukt trött.

I morgon ska jag vara med bebba! :D Fast jag har även "prov" i morgon. Det suger. De kommer gå åt helsike! ><

Förresten, jag bara undrar vad det är för fel på bulleva? HON SUGER! jag blir galen på den kvinnan! Jag snackar lite med lis & julius & då vrålglor hon på MIG och säger att VI ska vara lite tysta. Så jag vände mig om, sen efter en stund sa jag ETT JÄVLA ORD till lis & julius och då glor hon på mig igen " jag kan inte tänka när ni pratar hela tiden" Nehe, men kör upp en bulle i röven då! åååh, jag blir så galen, men sen iaf snackade hela klassen & då passade jag på att prata lite med lis&julius igen och då säger hon till mig IGEN. MIG, MIG, MIG! då svarar jag " men det är ju förfan inte bara vi som pratar" då svarar hon "ne, men ni kan vara tysta" jag var nära på att få sammanbrott där, jätte nära på att dra ner gardinen och slänga den på golvet. men jag är så snäll att jag inte gör det. uuusch, tycker inte om människan!

jag vet att ni diggar min bild. hon är söt .. bulleva.

snart ska jag läsa min bok och ta ut cpcitat, och ja, det är bullevas jävla läxa! USCH!

nä, nu får de vara bra för idag. Kommer med bilder i morgon.
Puss
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

bli övertrevlig mot henne.frågar hur de är med henne och sånt där...säkert ingen som bryr sig om hur hon har det...

prova, de enda som funkar mot sånna. klart hon är trött på alla ungdommar, hehe.

2009-01-14 @ 11:59:20

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0