; en otursdag

Hejsan på er alla filosofer!
Idag känner jag mig lite extra flummig, har ingen aning varför, kanske var när jag ramlade in i bandymålet och slog i huvudet i ribban idag på gympan kanske. Måste ju varit något sådant. Jag ska egentligen inte vara glad idag, för att jag har inte mycket att vara glad över, eller jo, min underbara fina nya rum som är halvfärdigt, eller ja, typ :D hahahaha men det är lite mysigt det också vill jag lova.

Idag har det varit en mycket otursdag. haha fyfan! började med att jag sa någon kommentar/gjorde något på mdk, typ värsta dumma, så alla började skratta, inkslv läraren. mycket bra. sen hade vi matte, nada hände där, som tur var. Sen idrott då jag rammlade & tappade balansen hur många gånger som helst, och tillslut ramlade jag in i dandymålet, som jafg tydligt skre här över och slog huvudet in i ribban, eller ja, nacken då. men sak samma. Sen var de mat, åt lite snabbt och tänkte att jag skulle hinna med bussen, men då gick den inte 13:20 som jag trodde, utan den gick 13:40! Så jag fick vänta i 40 min typ, innan någon bussjävel kom. & när jag kom hem slog jag i knät som fan och sköt även en toffs i ögat, hur fan lyckas man? det är bara jag som kan alltså! hahaaha!

Förresten så är mitt rum halvklart :D som jag sa innan,och jag har inget databord för de målas ;o så jag sitter här på golvet med min stationära dator, ganska jobbigt, men ändå mysigt, eller ja, lite (:

Ne, nu ska jag hänga in några klänningar i min gaderob! och sedan blir väl kvällen framför denna lådan.

Ha en bra kväll så hörs vi i morgon kanske ;>
PUSSHAJ!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0