; dagen efter

Hellu!

Igår var en dag man sent kommer glömma. Det var först förfest här hos mig, med jennie, lotta, louise & jag då självklart. Även att vi inte var så många hade vi sjukt kul :) Sen vid ungefär nio började vi gå mot julias, där de var lite folk, inte riktigt så många som jag trodde, men det var kul :)  Bara att jag hade fått i mig lite mycket och försvann en stund vid halv 11. Men måde bättre senare. Men då var de lottas tur att må lite dåligt. haha. Men lotta hade kul ändå en stund vill jag lova :)  och de var de nog fler som hade får vi hoppas :)  haha!

runt halv 1 - 1 började jag och lotta gå hem. eller ja.. jag fick halv bära henne ^^ haha! men vi kom hem tillslut iaf. sen somnade vi. & idag vaknade vi vid halv nio. ingen var bakis ;D (a)

Idag blir de plugg med lotta, tror jag, eller så ska jag plugga själv ;b men vi får se :)
nu ska jag göra något annat. Här kommer lite snygga bilder.
Och glöm inte att kolla in våran fina film :)



ha en bra dag ;>  PUSS!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0