; 0 n s d a g

Hellusan!
Idag är det Onsdag och det har varit en rätt lång dag för MP08A. Dagen började med bild för halva klassen då vi hade en uppgift att ha skissat ut det man skulle göra i lera och smart som jag är har jag ju missförstått hela grejen, så jag och halva av halva klassen satt och skissade. Sen efter en stund fick jag äntligen börja med min jäkla lera. Men fyfan vad det luktade illa, höll nästa på att spy. Usscha! Men jag spydde inte som tur var.
Efter bilden kom Maria med mitt halsband, så jag och Lotta sprang ut till parkeringen och mötte Maria och hämtade det. Det var verkligen jätte fint! Jag är verkligen super nöjd. Tack syrran!
Sen när vi kom in i igen köpte vi godis ;D sen hade vi samhälle där jag,Amy & Lotta satt och flummade igenom hela lektionen. Emma & Sofia var även med på ett hörn, de satt och skrev alla barnen historer till Lotta och Lotta skrev tillbaka. Det var roande :) hihi!
Sen efter samhällen var den lektionen man verkligen inte vill ha... 2 ½ timma svenska med bulleva! Höll nästan på att avlida, hur roliga är det och prata om gudar och grejer egentligen?  Hur många bryr sig egentligen om sånt skit?  Inte jag iaf :) Uusch, det var verkligen ingen rolig lektion, eller jo, det var lite kul att få reda på svenska provet. Alla i klassen utom 5 stycken fick IG! HAHAHAHA!  HEj IG-klass :) Det var verkligen kul, typ hela MP08A kommer sitta på uppsamlings provet ^^
När svenskan var slut var de äntligen dags för mat, då de idag severades fisk -.-  inte min specialité men det gick.  Sen hade vi bara text kvar. Där höll vi på med inervjuer & knasiga som Sofia och jag är limmade hon sina fingrar på min han & ja, de satt fast där, tills Sofia från dra bort dom. Haha. Ni ska veta att de gjorde ont att ta bort limmet som satt kvar sen, fysatan ^^  hihi, men det var kul. :)
Efter skolan bar det av till stan, gick dit med Lotta och sen gick jag runt lite.. Hälsade på Tove gjorde jag med! Härligtttt! Sen tog jag bussen vid 16:35 då Elin hade slutat och sen åkte vi hem till mig, där vi låg och skrattade åt allt möjligt, det är häärligt! Vi tog även massa fula cam bilder och skrattade åt dom. Överflummiga är vad vi har varit idag. Och för en stund sen åkte Elin hemmåt och ni sitter jag här och skriver som en galning, som ni kanske märker? :)

I morgon är det torsdag och jag har verkligen ingen lust att gå i morgon. Blä. Bara blä lektioner.Men efter skolan ska jag fika med tove! Det är väldigt posetivt!  hihi!

Men nu orkar jag inte skriver mer, tycker att de blev ganska mycket ändå :)
Ha det braao!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0