; life is to short to waste your time

Hellusan!
Idag är det lördag, faktiskt! Och jag har hunnit med att vara på körskolan från klockan 10:00 - 14:30.
Det var ganska segt, men jag lärde mig massa och det är ju bra! hehehee :) & nu väntar jag bara
på att papprna ska komma hit så jag kan börja övningsköraaa :))) hihi, då får ni akta er (H)

annars idag har jag inte gjort så mycket. Jag ska snart packa ner lite saker för att sedan bege mig till saora!
Det ska bli riktigt kul!  & i kväll kommer Viktor också! Tyyysan vad kul vi ska jag ha, har jag bestämt :)

Just nu sitter jag här i min ensamhet och redigerar bilder och dricker cola! Rätt härligt faktiskt. Fast nu måste jag plocka i hop mina grejor. Skriver mer i morgon förmodligen :)
Ha en bra kväll!
/madde


Mina Kommentarer
Postat av: syrran

du bara myser...passa på...innan barnen...hehe...faaaan vad jag är trööött...hehe..kram på däj

2009-01-24 @ 21:19:34

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0