; söndag

Helly,
Här sitter jag med målarfärg torkat på mina fingrar, har nämnligen precis målat lite i mitt nya rum, massa härligt faktiskt. I dag blir det bio med saooora, det ska bli mycket härligt, vi ska se Yesman, den jannie och jag inte kunde se. Så det ska bli kull att se, eftersom min syster har snckat så mycket om den ;b

Igår vad jag förresten hos min syster i nybro, lekte lite med noah & rasmus. Käkade pizza oh tog det alltmänt lugnt. Det var faktiskt skönt :)

Nu måste jag städa i mitt rum lite, höhö.

förresten, kolla vad Jannie skrev om mig, är hon inte världens gulligaste?

"Madde
Min högra hand, min bästa vän, min stjärna. Vi började umgås för några år sen. Vi umgicks ungefär hela sommarlovet 2007. Vi har många många många minnen ihop. Endel dåliga, men absolut mest bra. Mallorca är det största och bästa minnet. Och Valborg 2008, Rix Fm 2008, Tjuvringningar.... Ja, du ser. Det finns massa minnen. Vi har både haft lite problem med kärleken den senaste tiden, men vi har varandra. (det lärt helt fel, men tolka det inte på något snuskigt sätt. haha). Madde har en bra humor. Hon skrattar förresten mest åt den själv. Jag brukar aldrig riktigt förstå vad hon menar, och hon brukar aldrig förstå vad jag menar när jag säger något skämt, men vi skrattar ändå. Jag har sagt det här förut, och kommer säga det flera miljoner gånger till, men jag är glad att jag har dig som vän, Madde. Du vet inte hur bra du är. JAG ÄLSKAR DIG!"

ne, nu ska jag städa som sagt.
Pusshaj!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0