; back in the days.


jag har ingen aning varför jag lägger upp massa gammla bilder,
men det är väl kul? hahaha! ENJOY!  jag vet att ni gillart!


jag gillade färger redan som liten ^^ xD men lite övedrivet va?


- glad kunde jag visst vara också :)


- en lite knubbis som posar, gulligt! titta benen, ser ut som tjocka korvar ;>


- jag vill typ ha mitt hår där? ;o obsavera att vi är vid husvagnen, de hände ju aldrig förr i tiden liksom! (ironi)


- jaha blåsa-upp-kinderna-som-köttbullar-minen hade jag tydligen lärt mig.


- hej bulliga tjockis unge! jag gillar de limegröna tapeterna. och mina rosa kinder :*


- söt grön hatt!


- iih, tjockisunge & mamma! jag har bulllllkinder :*


- arg? jag tror inte jag fick som jag ville där :))))


- tänk att jag varit så söt xD HAHAHHAHHAAH! (a) (ironi igen)


- jag & bror. Jag gillar mittbena! JAPP! söt bild förövrigt ;> (ironiii)


- jag gillade tydligen de där jävla linnet?

hoppas ni har haft kul med bilderna, för det har jag :))))

Mina Kommentarer
Postat av: elin

hahaha. vi har haft jättekul! på en såg du ut som du gör nu ibland , gissa vilken ? ;D mihihi <3

2009-01-21 @ 17:20:03
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0