; another bad day.

Tjohooo!
Som ni ser har ajg gjort om bloggen lite, jag tröttar så fort, det är sjukt. Haha. Men det är kul att sitta och pilla lite i photoshop med sånt här, men det jag stör mig på är att headern är lite mer år höger än vad den borde & visningsbilden är också lite mer åt höger än vad den borde ;b Men det får vara så, om ingen snäll person kan hjälpa mig, för jag kan inte lista ut hur jag ska göra -.-  haha!

Idag började dagen med Ljud, det var samtidigt tråkigt som kul. För vi var tvungna att göra om vår ljudsaga för att vi hade tydligen slarvat bort den, duktiga som vi är gjorde vi en ny! Den blev mycket kortare än den innan, och lite sämre tror jag. Men skit samma, vi är lika bra ändå.
Efter ljud hade vi lunch!  Haha, vi åt typ as tidigt, och kom sedan 10 min försent till matten för att vi hade otroligt kort tid att äta på, ungeför 20minuter. -.- Så hon blev små tjurig. Jag antar att hon var sur på mig & några till hela lektionen för jag fick en utskällning för att man inte kunde göra så som jag gjorde (?) aja, Efter matten var det svenska prov, och för er som har kollat på min bilddagbok vet ju att det gick dåligt, väldigt dåligt. Lite synd så.

Efter provet var det slut på dagen, så jag och flickorna gav oss till ming där en del av Martinas födelsedag firades. Vi hade väldigt mys och skratt var det gott om. Trevligt, trevligt minsann, sen runt 4 tiden spatserade jag, emma och julia till bussen och åkte hemmåt. Och här sitter jag nu och degar -.- haha!

I morgon är det fredag och jag slutar kvart i 12. Ganska gutt faktiskt. Har ingen aning vad som händer den dagen, får hoppas på något skoj iaf :)  På lördag är det körskolekurs, eller vad man säger. måste gå på såndära kurs för att få börjar övningsköra :) härligt, fast kursen är skit lång -.- men på kvällen ska jag iaf träffa sara, det är en sak som är säkert :) Och på söndag är de kanske bio med jannie, men jag tror inte det, eftersom jag inte har råd till det, men jag ska iaf träffa skitungen!

Ha en bra kväll!
/madde

lotta,du är för bra!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0