; min dag idag.

HEJSAN HOPPSAN!
Jag är ledsen för att jag inte skrev igår, men jag hade inte tid plus att jag var med tilda. Men idag skriver jag, var glad för det, höhö.

Idag började jag skolan, allt var som vanligt. Hade rörlig bild först, där Sofia, jag, jennie & fredrik redigerade våran film om förföljaren, riktigt roligt vill jag lova. Sen hade vi matte, och läraren hatar mig, så jag var lite lissen i ögat där en stund ;> HAHA. Fick en 'utskällning' och en uppskrivning på matten, omg, hon älskar verkligen mig! eller inte. Men dagen gick vidare och det var lots,där vi fick buss kort & sen hade vi lunch & efter de svenska där vi som vanligt skulle jobba som fan. blääk^

eller skolan bar det av till lilla elon där jag har varit hela dagen, vi gjorde pannkakor, eller elin gjorde! haha. jag åt (: mums! sen tog vi lite fula kort med hennes webbbcam, haha! Det var kul. Sen åkte vi hem till mig och det är där vi befinner oss nu. Hon ska nana här. hihi, myspys åde :D

nu orkar jag itne skriva mer. faktiskt, och jag känner att detta inlägget blev väldigt oseriöst ;b HAHA! men så får de bli ibland (:

ha en bra kväll!
/madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0