; You can light up the dark

Hejsan.

Nu sitter jag här vi datorn och filosoferar lite. Dagen har varit upp och ner, men mest ner, eftersom en tjej i natur tog sitt liv idag. Så alla på hela kagg har varit lite små depp. Tycker att det är så sorgligt när sånthär händer. Uschja ;/
Men annars har dagen varit ok, fast man har ju knappt tänkt på något annat, och vart man än gick, hörde man folk snacka om det. Menmen, hoppas hon vilar i frid!

Efter en väldigt kort tisdag slutade jag vid 2. Det var väldigt skönt. Det nya Schemat är ganska gutt, men inte i morgon -.- men de tar vi då ^^ Efter skolan åkte jag och min syster till trafikskolan och skrev lite papper & gjorde ett syntetest! På lördag ska jag sitta på trafikskolan från 10-14:30 jag kommer typ dö -.- men får tänka positivt, får ju övningsköra sen och då får alla kalmarbo akta sig (H)

Just nu sitter jag här vid min härliga dator och lyssnar på låtar som jag hittade på min extrna hårddisk. Alltså rätt gamla låtar, några från i sommras till exempel. Kommer upp lite minnesbilder! Lite härligt faktiskt :)

Jag har kommit på en sak, jag är otrolig med en sak, jag har jämt otur, varje dag händer det något, antingen att jag gör bort mig extremt, kankse missar bussen, eller bara ta sönder något. Ja, något i den stilen är det, men idag är den enda dagen det inte har hänt något extremt, jag kanske inte ska säga något än, för de kommer nog, för dagen är ju inte slut än.

En sista sak innan jag ska gå och göra varm oboy;
DU ÄR ETT S-V-I-N!

nu ska jag göra varm oboy, för att det är kallt!
pusshej!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0