; 090703 - fredag

Hejsan!

Igår tillbringade jag mestadel med min syster Maria, jag sov äver där från ons-tors, vi gick på stan och lite sånt, det var mycket mysigt. Senare på dagen kom syster Martina förbi och dåövningskörde vi lite, vilket gick ganska bra, t6ycker jag själv. haha!  Sen tog jag bussen från Maria&Martina så att jag var inne i stan till sju någonting. Satt och väntade på LottaPotta att hon skulle sluta jobba och det gickde hin efter 10 - 15 min. Då gick vi runt lite på stan och sen satte vi oss och pratade! Och sen tog vi bussen hem till mig och gjorde mat och sen gjorde vi även kaffe(!!!) hahaha! ovanligt ;o

Lotta åkte från mig vid halv 10 idag och sen dess har ajg solat lite, men det var äckligt väder så jag gick in istället. haha! Bilder från när jag var hos min syster& bilder på lotta och mig kommer i inlägget under ;)
Ha en bra dag! höhö


btw, grattis jennie på din 18års dag idag. :)
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack gumman! :)

2009-07-03 @ 11:27:18
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0