; 090708 - igår; diggiloo

Japp, igår var jag på Diggiloo med Mamma, Maria,Martina & Matthias och Tove. Det var väldigt bra, förutom när vi kom till ekerum skulle ci gå och sätta oss utan för scenen ungefär, vi tog med oss stolar och grejer, men när vi suttit där i ca 10 min börjar det ÖSREGNA, åska och blixtra. Och jag som inte är något stort fan av blixt och åska började gå mot bilen och det gjorde Martina och mamma med, medan Tove&Matthias satt kvar där uppe under två parasoll, men efter en stund kom dom också ner till bilen. Alla var riktigt blöta, men mist Matthias och Tove. haha! Sen satt vi i bilen tills Maria kom ungefär, då började vi gå upp till Diggiloo scenen igen och då var solen framme hela kvällen! :D

Här kommer lite bilder från Diggiloo!


Matthias och Tove sätter upp ett parasoll!  haha!


Jag i ett par av mina coola brillZ ;>


söt-tove!


BROLLE!


Niklas Strömstedt


Jessica Andersson


Thomas Pettersson


Thomas Pettersson som Caroline af Ugglas.


Ola


Thomas Pettersson som Malena Emman


Niklas Strömstedt, Brolle, Lasse Holm, Mojje


Arja Saijonmaa


Ola


Niklas Strömstedt


alla typ.


Mojje, Dansare, Brolle & Sara Löwgren

Jag har över 200 bilder, men orkar inte redigera fler nu! haha!
PUSS!

/madde

Mina Kommentarer
Postat av: sara

vare bra elle? :D

snygga bilder från scenen!

2009-07-09 @ 00:14:32
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/
Postat av: tove

det blev riktigt bra bilder madde! :D som förväntat;) puss<3

2009-07-09 @ 12:22:47
URL: http://lifeoftove.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0