; 090708 - sovtajmm

Jag vet att jag uppdaterar sjukt dåligt.
Jag ber om ursäkt för det.
För jag har ju faktiskt ca 20 stammisar här, vilket jag blev chockad över ;o  Men det är ju härligt!
Jag ska försöka bättra mig ;o hihi!  Försöka iaf :D MEn hoppas inte på någon förändring, eller ja, lite kan du ju hoppas :D

Phille har varit hos mig idag, men har var tvungen att åka runt 23 för att han skulle jobba i morgon ;< Inte okej, jag saknar honom redan.

Jag har lusta att tälta! Elin? Vill du tälta med mig? JAG SAKNAR DIG!


Detta inlägget sög något enormt, men jag får skylla på att min fot gör ont. :)
Godnatt och sov så gottit! höhö  ;>


Regnbild som jag tog i går vid ekerum ;>

/madde

Mina Kommentarer
Postat av: ELIN

jag VILL tälta!!! fast jag åker till tyskland imorn.... :( <3

2009-07-09 @ 10:39:23
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gud så fin bild!

2009-07-09 @ 11:21:09

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0