; 090709 - städa huset

Nu ska madde leka duktig!
Eftersom mor min bad mig igår med ett flin i ansiktet att jag skulle städa.. då fick jag för mig att hon bara menade mitt rum, så jag röt till och sa att det var ju de jag höll på med nu, och då svarade hon med ett flin, "njaa, jag tänkte mer på hela huset, det är ju numera du som bor här..."

Så ja, det är de jag ska göra, eller jag fortsätta på nu.
Så kul ska jag ha!  Men man måste ju vara snäll någon gång :)


mammsen<3

Mina Kommentarer
Postat av: elin

sv: kommer hem den 14, så är inte så länge iofs :) MADDE VILL DU GÖRA EN HEADER TILL MIG NÅGON VACKER DAG? <3

2009-07-09 @ 12:40:10
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0