; 090719 - igår; vattenfestivalen

Förlåt för dåligt uppdatering, IGEN. men nu är det så att tjerjan var här igår och sen trodde jag att blixten slog ner i min daten för det bara blixtrade till, sen funkade inte internet igår, men nu är det tillbaka som tur är :)

Nu har mor & far lämnat mig hemma för gotland. De kommer hem på fredag tror jag :)

I går var de då vattenfestivalen ;> Julia, Louise, Maria, Lotta och Tussi var här innan, vi spelade spel och åt lite. mysigt var det :) Men sen åkte Maria och Louise för de skulle inte med till bergkvara. Det var en okej kul kväll igår och den kunde itne slutat bätre då Phillen kom och hämtade oss :)  brabra! :*

Bilder kommer när lotta eller julia skickar, men det blev inte så många, men ändå :)

Nu ska jag sätta mig ute med en glass och titta på regnet. höhö.
pusshej.
/madde



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0