; 090720 - regnigt

Heeej!
Idag är det måndag, och jag är väldigt ensam hemma. vääääldigt ensam. hahaha! 

Men jag har hunnit med ganska mycket idag :) Jag har städat i köket, gick och handlade, obsavera - GICK och handlade, vilket var ganska skönt faktiskt, men när jag gått en bit började de självklart att regna, och så fort jag började närma mig affären slutade och sen när jag väl skulle gå hem igen började det självklart regna igen. Men jag ska inte klaga, det var lite mysigt faktiskt.

Nu ska jag ta en dusch och sätta mig och glo lite på tv igen,
Ha en bra måndag dårååå. :)



puss /madde

Mina Kommentarer
Postat av: syrran maria

FIIIIIINA Bilder!

Pöss

2009-07-20 @ 21:24:21

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0