; 090726 - bild från Victoriadagen

Det är inte okej att jag förlorar läsare nu :( Det är två stycken som redan tagit bort min på bloglovin, vadå, man måste få väl ha en bloggpaus?

Hela helgen har jag varit med phille, i fredags var vi och hälsade på hos Philles mamma och hennes killeoch vi hann även ta en tripp till min mamma :) I går var Phille chaffis åt några av hans kompisar, hööh, och jag hängde ju med såklart (H) sen åkte vi runt lite i stan och så. Sen när vi kom hem kollade vi på världens knasigaste film, haha :) Idag åt vi frukost och sen åkte han hem runt tolv tiden.  Jag saknar han redan.

Idag kommer förmodligen tove, hon ska sminka mig åde, så bilder kommer nog förmodligen senare, håll ögonen öppna :)
Nu ska jag gå och äta, ha en bra dag!
Puss!


hihi, bilden är från Hänt Extra och från Victoriadagen. Kolla i bakgrunden. Ser någon lilla madde, hon med kamerna ;>? haha, ja, men jag är där, och även mina systrar maria och martina och lilla mammsen! :)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0