; 090730 - igår: tälta i byxelkrok.

I går åkte Phille och jag och tältade i Byxelkrok. Det var sjukt mysigt :) 

Vi kom någon gång på eftermiddagen, det första vi gjorde va att sätta upp tältet, och vem är inte king på det om jag :D haha! Sen skulle vi blåsa upp madrassen, och det fick lite sämmre x) vi viste inte ritkigt hur man gjorde, men sen kom Phille med snille Idén och sen funkade bra. Vi frågade även syster, men hon verkade inte veta heller. haha :) Efter vi hade bäddat åså började vi grilla, solen var påväg ner fast det var fortfarade varmt, det var asmysigt! Efter vi hade grillat gick vi iväg mot havet och tog några bilder, vi satte oss där nere och pratade åså. Sen när solen var borta och man såg månen, började vi gå vid stranden mor glassbaren, där köpte vi glass, efter det blev det kallt, så vi gick till tältet. Där låg vi sjukt länge och pratade om massa. :) Sen vaknade vi vid åtta idag, eller jag jgorde det och väckte Phille, haha! jag är snäll!
Vi gjorde ganska mycket innan vi åkte hem, men det orkar jag inte skriva. haha. Eller vi spelade minigolf, jag rev sönder resultaten, så bra gick det :D hahaha!
Btw, det finns sjukt mycket nyckelpigor i byxelkrok, jag såg bara 6 stycken idag?  ;o  haha!


här är ett liten collage från igår :)

 2 månader idag :*


PUSS!


Mina Kommentarer
Postat av: Phille

Det var helt underbart, och det ska. det ska göras om! :) <3

2009-07-30 @ 23:37:57

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0