; 090717 - glass och film

Hej!
dålig uppdatering igen, men jag fårt skylla på att det är sommar :) och att jag hade rätt fullt upp igår.

Igår var jag med Elin, hon kom till mig vid ett tiden, vi bakade muffins med hallon och choklad smak (inte i samma,HAHA) sen kollade vi på film och snackade, lite myspys sådär alltså :) Sen åkte hon hem och vid klockan 6-7 kom phille och vi åkte till öland och spelade minigolf ;D haha!  Det är inte så svårt att gissa vem som vann va? självklart vann phille! haha fast jag låg inte så långt efter x) Sen åkte vi runt lite, det var mycket mysigt :)

Nu ska jag äta min glass och kolla på film, vi hörs kansek senare! :)

/madde



Mina Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken härlig bild! Fin blogg :)

2009-07-17 @ 17:38:38
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0