; 090728 - tingsryd med syster

Hej!
Jag är hemma och välbehållen. (Y)

Dagen har varit mycket bra, syster och jag var i tingsryd på marknad, och ja, den var inte liten vill jag lova. Vi hann även med att åka en karusell, den var rolig, fast sen mådde jag typ illa i flera timmar efter, jag och karuseller som snurrar är ingen hit ihop alltså, men jag överlevde :) Syster hade mega tur på allt idag, hon vann typ 5 - 6 saker och snäll som hon är fick jag en nalle puh :D hahaha!
Efter vi hade åkte hem så åkte vi hem till henne och sen vidare till mig, fast innan där hann jag faktiskt övningsköra lite, det gick bra (Y) hihiho! Vi köpte även pizza och sen slutades kvällen med en film och nu är hon nog hemma och sover i sin säng & det ska ajg med göra snart, fast i min :)

I morgon; sola, träffa lotta och träffa phille ;*
onsdag: tälta med phillääää :*
torsdag:umgås med phillääää tills han ska träna (: två månader! :*
fredag: böda med syster, sova hos henne fira syster maria som fyller 29! :)
lördag: åka tidigt till götet
söndag: åka sent hem från götet.

Om ni undrar varför jag bloggar dåligt, kan ni ju se att jag har rätt mycket för mig, men jag ska försöka slägga in ett och annat inlägg :)

bilderna kommer nog i morogn, om det blev några fina, för nu ska jag sova :)
GODNATTT!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0