; 090713 - gårdagen med bebbat

Hellyu!

Nu är jag med bebbat!  Hon kom till mig igår vid sju typ, när hon kom hit bestämde vi oss för att baka, men vi saknade några ingredienser, så tilslut blev det 5 minuters kola, men det var bara det att sirapen var näst intill slut, men de gick att äta dom iaf :D

Efter vi hade gjort kola satte vi oss och kollde på "Fingerprints" ebba typ dog, när det var lite ryck i filmen hoppade hon typ upp och satte sig i mitt knä. HAHA! Visst, jag ska inte säga att jag inte var rädd, men man blir ju fasen med rädd när en ebba sitter bridvid och skriker och drar i mina armar. HAHA!

Bara för att jag är så gullig kommer trailern här;



Efter filmen satte vi oss ute på min altan/terass (vete fan vad det är egentligen :D haha) och pratade om allt möjligt, vi hann å ta varsin kopp te med, riktigt mysigt var det :)

Nu ligger ebba i min säng och kollar igenom skolkatalogen och försöker lära sig alla Mp=Medieprogrammet, OP = Omvårdnadsprogrammet osv. hon lyckas lite faktiskt :)

här är ebba för ca fem minuter sen :)


/madde

Mina Kommentarer
Postat av: ebba

DU ÄR BRA.<3

2009-07-13 @ 20:24:54
URL: http://www.ebbakask.blogspot.com
Postat av: tove

fan så bra stinas design blev!

gör en sån till mig med snygging.

vi måste ses snart! puss my love<3

2009-07-13 @ 21:32:04
URL: http://lifeoftove.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0