; 090712 - igår: promenad,spöken & raggarbilar

Igår var det en rolig dag. muhuh.
Lotta och jag möttes upp i stan, och det var sjukt mycket folk i stan, vilket var roligt. Så vi gck runt och flummade där,  det var väldigt många "raggarbilar" och sånt där. höhö. Sen hann vi även med att ta en iskaffe på Corner och ta lite kort, men en sak som var sjukt läskigt. Lotta och jag tog en bild på oss två, och när man väl kollar på bilden så är det ett extra huvus som blänger på mig och lotta och så är det en extra hand som håller om lotta?  :O sjuukt läskigt.
Sen vid halv ett eller något kom phille och hämtade upp oss och sen åkte vi hem till lotta och släppte av henne, sen åkte vi hem till mig. :)
Idag blir det att umgås med bebban! Vi ska chilla och kolla på skräckfilm, jao, vi får väl se hur det slutar ;o haha!

Nu ska jag äta lite mat tror jag.
PUSS PÅ ER!
/madde


BEBBA!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0