; 090624 - uppdatering

Hellu!
Jag ursäktar annu en gång för dålig uppdatering, men ni måste ju förstå.. Det är sommar och man sitter ju inte så ofta vid datorn då, eller ja, inte jag iaf. Jag gör de när jag är hemma och det har jag inte varit på ett tag torsdag-söndag sov jag i kolboda med familjen. söndag-måndag sov jag hos phille och från måndag-idag sov jag hos lotta.
 Och idag ska jag äntligen som hemma, men inte ensam utan min lottis pottis ska komma hit igen :D  Vi ska planera en liten trip i sommar. fifan! Det kommer bli underbart, men jag kommer inte säga vad det är än, så ni får vänta ;> hihi.

Nu ska jag äta lite sen ska jag ut i solen tror jag. Ha en bra sommar åde!
kommer förmodligen inte uppdatera så ofta, men jag uppdaterar så mycket jag hinner :)

/madde



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0