; 090626 - Daily fact

Hejhej!
Nu ska jag minsann uppdatera lite! WOHO, tänker ni då, ellerhur? :)

Idag har jag varit med lotta och det är ju ingen större ovanlighet eftersom hon nu mera bor hos mig, men nu har hon åkte hem, eftersom hennes far fyller hela 50 år i morgon och då måste hon ju givetvis vara hemma! :) Jag har varit med Lotta sen i måndags och vi har inte tröttnat på varandra ett smack vilket jag tycker är underbart, bättre vän får man faktiskt leta efter, men visst, hon är trög, men det är ju en liten bonus, ellerhur? Lotta är bäst, helt enkelt.

Hon har jag har tillbringat mycket tid ute på min altan/terass, vilket har varit helt underbart!  hih! Sen har vi gjort en egen lista på Spotify, eller ja, lottas var det först, men sen la jag till lite låtar, så jag döpte om den.. (bli inte arg nu lottispottis!) Här är den iaf, lyssna och njut! HÖHÖ!
http://open.spotify.com/user/mmaddiie/playlist/1Mfi20WsvHNkY4H1g282rq

Sen har Lotta och jag kommit på ganska mycket grejer, här är några:
- Om det sitter några p12 och spelar hög musik, vill de vara se tuffa ut.
- Och man får sncka skit om dom, fast det är inte så smart när en av p12en sitter bakom och knäar i sätet när han hör vårat snack.
- Om man tar 22:20 bussen så är det oftast ingen som pratar, så det gjorde vi och alla störde sig på det.
- Man kan göra fyra hjärtan av ett busskort.
- Tvillingar är bäst.
Sen finns det fler saker, men min hjärna fick ett stopp och jag kom inte på så mycket mer ;o  HAAH!

FÖRRESTEN! jag har faktiskt blivit liiiite brun. Fast Lottajävel är brunare (a)


/maddde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0