; 090626 - Irriterad på H&M

Jag måste berätta om en käftig sak som hända idag.

Det var såhär, att jag har beställt kläder från H&M och så stod det på "min sida" på H&M:s hemsida att det skulle komma idag, men amn skulle få ett sms, men jag trodde att man inte behövde det, så mamma och jag åkte iväg för att hämta kläderna, och när vi kommer dit går inte det!  Så vi åker hem igen, och sen kollar jag igen på "min sida" och då står det att det har skickats ut ett sms, DÅ blev jag irriterad, så jag ringer upp mamma och säger att det står så och undertiden jag pratar med henne hör jag i luren hur jag får ett sms och sekunden innan sa jag till lotta att det skulle hända så och det gjorde det. IRRITERAD! Så jag får vänta tills i morgon för att hämta kläderna eftersom mamma åkte ner till husvagnen och hon inte orkade köra igen.

HAHA! Arg var jag.. men det gick över :)
I morgon får jag nya kläder! WOHOO!

/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0