; 090628 - vita sand igår

HELLU!

Idag är jag trött och igår var det en händelserik kväll kan man säga. Det började med att sara och jag var här och sen tog vi bussen till vita sand, på bussen mötte vi upp julia och louise. Sen när vi gått av bussen ringer min syster och vi får skjuts ner till vitasand och slipper gå 3 km.

Först var det inget folk alls, men sen kom det ganska mycket folk och de flesta visste inte vad dom hette. höhö. Eller, många visste inte det.

Efter ett tag skulle julia hem och följde louise och jag henne sen kom även lotta, hon va med hela kvällen sen, även phille kom en stund också:* Sen runt halv ett började vi gå hemmåt, vi gick 3 km då en bil stannade och var allmänt konstig och körde runt occ jag bromsade in och höll på ;o  jag och louise fick rycket och gömde oss i några buskar :D  haha!  Sen när vi kom ut på storavägen så hade Sara och Lotta raggat upp skjuts så vi slapp att gå 3 km till! :) Kvällen slutade bra, jag somnade runt två eller något.

Idag har jag ont i benet, vet inte vad jag har gjort? haha!

Idag blir der övningskörning :D  men jag ska hinna äta innan min syster kommer också.

Ha det bra, skriver senare!
/madde


en gammal festbild (Y)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0