; 090630- pizza med madde

hej lotta här :D
jag har typ flyttat in hos madde så ni vet! hähä
men iaf, igår så bestämde vi oss för att vi ville äta pizza på kvällen. då skulle vi ta bussen vid 20 i nio så är vi vid pizzerian vid kvart i och sen skulle vi ta bussen därifrån vid nio. så ringer madde vid halv och beställer en pizza då, och då säger dom att den är klar om tio minuter.. och vi skulle va där om en kvart. dom säger alltid "en kvart 15 minuter" tänkte vi och blev typ ledsna över att den skulle va kallare när vi kom hem :( då kom någon maddes pappas vän och knackade på för han skulle hämta något, så vi fick skuts dit med han. hehe :D iaf och sen va vi där å hämtade den och sen gick vi ut, då va klockan 20 i nio. och då såg vi att vi kollade fel på bussen så den kom fem i halv tio. såå vi började gå hem, de tar typ 40min-1 timme och gå!! så vi gick å gick å gick.................. sen när vi gått halvvägs kommer maddes vänner i bil, erik och någon som precis hade tagit körkort idag, och dom sa att vi fick åka med gratis idag så skjutsade dom hem oss:D:D:D
då blev vi glada och kunde äta våran pizza vaaarm. nu ska vi till stan. det ska regna hela veckan men det är bra tycker vi för då slipper man sola för att sola är tråkigt! hejdå

Mina Kommentarer
Postat av: maddes syrra maria

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....NI är för roliga!

2009-06-30 @ 12:46:00
Postat av: Maddes syrra Martina

Ni är för goa! =) hihi

2009-06-30 @ 18:46:36

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0