; enregnigdag

hihi, hej!
Nu är det endast två dagar kvar tills jag blir hela 17 år. Om någon ville anteckna.

Dagen har varit regnig som tusan, halva dagen, eller ja, mer än halva dagen har jag suttit och glott på Triaden som sög. Arg blev jag. Men lotta och jag, eller ja, lotta kom på värsta braiga värsen: "Ingen tycker om dig, ingen vill ha dig för att du går på stagg" det är den dära melodin till "ingen tycker om dig, igne vill ha dig, för att du äter mask...." hihi. RIKTIGT BRA ÄR DEN MINSANN. om du är snäll kan vi sjunga den för dig live :D

nu ska jag snart springa in till staden, det blir mysmys med flickorna i kväll minsann! det gillar jag :)
PUSSDÅ!
/madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0