; bilder åsånt

HAJHAJ!

jag är dålig på att blogga, funderar på att lägga ner bloggen....
ble på det! 

Men min dag har varit bra, vaknade upp brevid tjockisarna lotta och mathilda. Vi tre sov i samma säng och dom två tog allt täcke, så jag fick ta filten ;o elakt! haha! Men jag överlvede faktiskt :) Sen ålte jag hem ganska tidigt,  träffade Hanneskakaaa på stationen, snackade lite med honom, sedan åkte jag hemmåt, tog det chill hemma och sen vid 5 tiden åkte jag in till stan och träffade phille! Vi gick på bio, sen gick vi runt i kalmar och skrattade lite åt folk och chillade. Det var mysigt! Min phille är mysig!
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här, har nyss druckit lite te och snart ska jag sova :) Mina ögon vill inte vara med mig längre x) haha!

I morgon ska jag städa & tvätta och kanske mublera om, jag känner för det :) På kvällen kommer Phille hit! :))

Eftersom jag är en snel hest kommer det lite bilder sen tilda, ebba & felicias skolavslutning här :)



9A

9B

9C


9D


Mina Kommentarer
Postat av: ebba

NEJ DET FÅR DU INTE:(

2009-06-15 @ 23:28:16
URL: http://www.ebbakask.blogspot.com

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0