; kolboooda

hejhej!
Nu sitter jag nere i kolboda med Maria, Jesper, Matthias, Tove och Noah, för stunden. Men det är fler folk här, men inte just precis här. hähäh! Jag, Tove & Noah hade kul med cammen på denna dator och då tänkte jag att jag skulle vara lite snäll så att ni med får lite kul i midsommar! hahaha!






bästa vänner! hahahhaha!


 hahahahhahhahaha, bästa vänner! HÖHÖ!


PUSS PÅ MIG!

PUSS PÅ TOVE!!!!






måste bara tillägga att det är en fet irriterande 5åring utanför fönstret som gör chest "i'm watching you" hahahhahahaha! jag tror jag dör ;''')

/madde

Mina Kommentarer
Postat av: Mathildaa

HAHAHAHAHAHAHA! nu vet jag vad för biler jag ska kolla om jag behöver skrastta ! xD HAHA! :D:D:D<3<3<3

2009-06-19 @ 12:13:30
Postat av: Pip

Coolt!

2009-06-26 @ 21:36:50
URL: http://mittnamnarpip.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0