; helgen

Ja, vad ska man säga. Helgen har varit helt underbar, det är en sak som är säker!

Fredag:  Jag fyllde 17 år och hade en lite fest. Det var kul till arga folket blev arga. Annars hade jag en väldigt underbar födelsedag, tacktack!
Lördag: Dagen spenderades hemma halva dagen och städade och tog det allmänt chill,sen mot kvällen åkte jag till min phille, vi kollade på fotbollen och american pie. Jag ville kolla på fotbollen med phille blev arg för att sverige sög så vi kollade på american pie istället x)
Söndag: Vaknade upp bredvid phille, åkte till hans pappa runt två och sen vad jag där till 18 typ, sen kom matthias och hämtade mig och skjutsade hem mig, nu sitter jag här och nu ska jag kolla på film och sen sova :) Godnatt folket!

/madde


Mina Kommentarer
Postat av: syrran maria

så sööööt bild. gulli gumman.

(va rädd om dej) tihi...

2009-06-08 @ 16:46:53

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0