; wihaaa

TACK ELON FÖR NU HAR JAG SPOTIFY! MADDE ÄR GLAD NU!  :DD

Idag har det varit en chilldag, har varit emd lotta & hukda hela dagen typ, vi var på studenten och tittade på alla otroligt glada treor som sjöng så vackert i deras lastbilar. Efter att vi tittat länge på studenterna tog vi oss en tripp till stn där det inhandlades en kjol och en milkshake! mycker najz vill jag lova :)

I går var det ganska mycker lycka också vill jag lova! Jag träffade Jannie på dagen, vi åt, gick och köpte lite stuff tills på fredag och sen chillade vi runt och när Jannie skulle hem träffade jag min Phille en stund, han är mysig vill jag lova, men när han åkte hem åkte jag till lotta. Jag fick skicka 3 sms på raken för att hon skulle vakna & det gjorde hon, vilket var tur :D sen när jag kom hem till henne fixade hon sig och vi åkte in till stan igen där vi tittade på underbara kaggs studenter! Det som var lite nackdel var att det verkligen öste regn ner!  Det var inte okej! Så vi åkte hem till lotta efter några timmars stående i ösregn, men jag kan säga att det var trevligt ändå, för vi stod längst fram och såg allt, vissa kunde knappt gå i sina klackar och andra tappade sina mössor (y) hihi & sen var det bra musim ochså, som man gick jag trallade på hela dagen sen. Men iaf, efter studenten åkte vi hem till lotta och kollade film och drack varm oboy, och sen bestämde vi oss för att åka in till stan och fika :D Då ringde vi hukdan också och sen åkte vi in, och sen kom min Phille in också, så han vad med oss. Det var riktigt kul tycker jag, hihi. Jag tycker om dom alla tre!  Förutom regnet var det en underbar dag :D  efter fikat åkte vi hem(jag,lotta&hukda) & Phille åkte med en annan buss hem. Sen gick hukda hem till sig och vi gick till lotta, vi kollade då på scrubs & sen vad vi så trötta att vi gick och la oss :D och dagen idag vet ni ju redan vad ajg ahr gjort. HÖHÖ.

Nu ska jag fixa lite saker sen ska jag sova :) Jag kanske skriver i morgon, BTW, SKOLAVSLUTNING I MORGON!  WIEHAAAAA! 

GODNATTTTT!
/madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0