; midsommar? x)

Tjaoo!

I kväll blir det en ensam hemma kväll för mig, härligt va? Men om en timma ska jag till stan och fixa lite stuff och sen ska jag hem igen, ohja!

jaja, i morgon är det midsommar, visst älskar vi den högtiden?  alla super sig skitfulla och börjar slåss, gråter eller däckar i något dike, visst är det underbart? det är ju så man ska välkomna sommaren! Eller varför inte våldta någon stackars 14åring som har sin första fylla? Eller supa någon liten pojk under bordet. Det är ju såhär vi gör för att komma ihåg "den bästa" midsommaren! Ellrhur sverige? Fylla är en stor del av midsommar och visst jag ska inte säga att jag är annorlunda, nejnej, jag är en av alla dom!

ja, ursäkta dedär. men jag fick faktiskt ett litet ryck, men visst stämmer det?  eller är jag helt bakom flötet?

hahaha! jag orkar inte.
Ha en bra midsommar och sup inte ner er till max bara, för det ska jag göra!
nesk



Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

du är cool!

2009-06-18 @ 15:45:29

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0