; mobilbloggggg

hejjj ;> nu är det så att mitt internet har gått sönder eller något knas. så just nu får jag blogga på mobilen. Hoppas att de blir bra iaf. Hihi. Min dag har varit bra, har ju varit på utvecklings samtal idag. Det gick bra om någon ville anteckna:) sen har jag varit hos tilda. Vi har snackat om allt, fytysan vad hon är bra den ungen. <3 Sen dess jag kom hem har jag skrivit klart min citat grej till svenskan som är hundra miljoner år försenad (a) Hahahaha. Jag är för bra ibland:) I morgon ska vi till sugiga konstmuseet igen -.- om någon ville veta. Haha :d jag skriver så intressanta blogginlägg ibland :) Haha. Sen ska jag kollar på två filmer och dricka kaffe och äta kexchoklad. Mums! Ibland kan det vara bra att internet inte funkar:) PUSS PÅ ER! /madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0