; oohlala

Hej.
Det har varit lite fullt upp den senaste dagen, som igår när jag kom hem satte jag mig och pluggade till klockan halv 6 och sen åkte jag till Magnus, så det blev inget blogg inlägg där. Men nu så :)

Från onsdag till torsdag sov jag hos Lotta, eftersom jag inte har berättat ngt om det gör jag det nu. Vi gjorde negerbollar, två stycken och dom var verkligen stora, jag undra om vi åt mer än halva? För det var jätte mycket kvar när vi inte orkade mer xD Sen var vi ute och gick, som vanligt. Det gillar vi. höhööh. Lotta är super brao! Jag hade även svenska prov på onsdagen & torsdagen.. referat prov -.- Det var inte.

I går var det en chill dag i skolan. Började med matte(då jag för en gångs skull jobbade!!!!!!) sen efter matten gick mer än halv klassen och köpte godis, för på SH skulle vi kolla på film, Shooting dogs, hemsk film.. men mycket bra. Se den :) Sen var klockan 11:10 och då slutade vi, vi gick till matsalen och jag slängde i mig mat och sen fick jag springa till bussen och när jag hade kommit halvvägs smsade maria "du glömde dina nycklar" & jag som redan var så stressad, sprang som en dåre och hämtade nycklarna och hann faktiskt med bussen! haha! När jag kom hem blev det att plugga, och jag blev klar med radioarbetet vid halv 6 tiden. Hoppas bara på ett G. hahahaha. men de får vi ju se hur det blir med den saken.

I kväll ska vi fira pappsen. Mass folk åså & sen ska sara förmodligen med. MYS! kameran sak med, så i morgon kanske de kommer x antal bilder på mig och sara. HAHA!

nu ska jag äta hade jag tänkt.  PUSSHAJ!
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: nadia

SV: åh, tack så mycket ! :)

2009-03-15 @ 21:39:59
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0