; ilpics

bilder åde från gårdagen dåva :D
Bilderna är klickbara, så klicka på dom små bilderna för att få de större ;>


marhukda & jag <3

bild 1: jag&jennie
bild 2: jag&L8
bild 3: jag&lilian


marhukda,jag,L8&jennut

bild 1: L8 var rädd xD,jag skrämde henne.
bild 2: marhukda&jennut spelar
bild 3: marhukda&L8 pussas.


hihihii!


bild 1: Vi skulle ta själutlösare, men jag och marhukda ramlar xD
bild 2:  spelet. "Absolut Överrens"
bild 3: jennut förklarar L8 fattar inget :)


måla på lotta :)


bild 1:
jag & L8 på barstolarna.
bild 2: jag och marhukda<3
bild 3: jag, marhukda & L8

<3


bild 1: SKÅL på jennut&lilian
bild 2: chipsL8 -.-
bild 3: jag skrämmer lotta ;>


jag & en halv marhukda.


bild 1:  behöver jag säga något? hahaha!
bild 2: m <3 m
bild 3: lilian pekar fuckyou åt L8 :)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0