; getgreger och hans vän

Getgreger har varit ute på vift igen, och nu har han tagit både min blomkruka och grannens bil (?)  hur lyckas mannen?  Jag känner att han förtillfället står och kollar in i DITT fönster, han kanske vill ha din blomkruka!? Så akta dig! Jag säger då det, han är inte rolig och leka med när han har svalt en och en annan bil! Han blir verkligen helt galen i knoppen och börjar låta som en get och skriker efter mentos? Hur normalt är det?  ;o  Jag bara undrar liksom... Stackars Getgreger... Förresten hittade Getgreger en liten liten vän vid vägkanten när han var ute och körde man grannens bil, vet ni vad det var?  jo, en sten ;o

HEHE, som många kanske fattar har jag lite smått damp nu, men jag kan lova att det är heeeeelt normalt för att vara mig, så var lugna! tack :)

Nu i kväll har jag kollat på You got served förjävla bra film måste jag säga, jag är förvånad att jag itne har sett den innan. Men sjukt bra iaf. :)

hehehehhehe, som alla vet är inte lotta den smartaste som vi vet, och de kan jag intyga, och ja, även ni, om ni läste inlägget innan. HAHA.


jag är så snäll mot min lilla vän lotta!  Visst är jag?
Men jag tycker faktiskt om henne ändå.

Måste bara säga att Mathilda berättade en väldigt rolig sak för mig för en stund sen, FY FAN vad kul! Skadeglädje gillar vi alla :) Tyvärr kan jag inte skriva detta här, för personen/personerna kanske läser min blogg och det skulle itne vara så kul då (a)

Ännu ett meningslöst inlägg typ. Men jag vet allt ni gillar't!
/madde



PS! lotta ville att jag skulle lägga ut denna med ;B


Mina Kommentarer
Postat av: lotta.

hehehehhehe. jag tycker inte om dig :( du fattar väl att jag bara låtsas att jag inte fattar ngt för att du ska känna dig smart? (A) HEHEEHEHEHEH.......

2009-03-10 @ 22:56:30

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0