; skadeglädjeinmyheart

haha, shiet vad jag är glad. Det är inte mycket som går upp mot lite skadeglädje, jag älskar det! Fast jag skrattar ju iofs bara när jag är själv åt det, för annars är de ju lite taskigt! HAHA! men fyfan vad härligt!!! :D

Idag på gympan ramlade jag och slog mig på knäet, så där sitter de nu ett lite plyyyster, hihi. Jag är rätt cool.

I morgon blir det stan tror jag, och jag hoppas på att marhukdan vill följa med lilla mig. höhö:) Ska förmodligen köpa en kjol som jag länge velat ha (a) Får se hur det blir med den saken, och sen ska jag kanske tatuera mig denna månaden också, men får se hur det blir med den saken också. Men hoppas på det bästa såklart. Nu ska ajg dricka upp mitt iskaffe och hoppa ner i sängen.
PUSS!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0