; mars å de då va.

Hej allesammans!
Det verkar som att det är några som läser min blogg då och då. Trevlans ju.. :) höhö.

Idag vaknade jag bredvid erik, mys. Vi gick upp och tog de chill och sedan tog vi bussen till stan, fast erik hoppade av tidigare. Träffade Majsan på bussen också,  men iallafall, när jag kom in till stan satt en "glad" lotta på bänken och väntade på mig ;b Vi gick och åt, eller jag åt iaf :D höhö. Sen åkte vi hem till henne. Där vi kollade på film och pratade om allt, vi var även ute och gick igenom HELA lindsdal typ, kallt som fan och lite läskigt xD Hon är för bra den människan, en som lotta borde alla ha. I lööööööv heeer! Men sen vid kvart i nio typ, kom mamma och pappa och hämtade mig, vi åkte till mc och tjockade oss (H) Det var lite trevligt faktiskt. Vi hade askul i bilen. Sånt gillar jag! hihi!

I morgon blir det skolan förmodligen, om inte min jäkla huvudvärk försvinner snart, den har suttit i huvudet i nästan 3 dagar, men lite från och till. Jobbigt är det, det är verkligen inte kul. Men får hoppas på att det går över snart.
Efter skolan i morgon ska jag hem, och plugga (Y) har prov på tisdag, i graf...... jobbigt!

Nu ska jag stänga av datorn och ringa min vän lotta, vi ska ha ett serioustalk, det är nice vill jag lova, det kommer bli roligare än vad det låter, mhihi!  Som jag sa innan, en som lotta borde alla ha, hon är verkligen bäst, eller ja, efter mig, mamma och min familj & mina katter! HAHAHAHAH! (a)

Men nu ropar telefonen och sängen efter mig.
Ciao! /madde


förbannat bra! tack för att du finns!


min snygging! han är bäst.

Mina Kommentarer
Postat av: lotta

<3333333333333333333333

2009-03-01 @ 22:30:49

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0