; onedaywithmyhomies

hejhejhejhejhej!

Dagen har varit okej! Började med en tripp till konstmuséet som sög, det var riktigt tråkigt. Men skrattar man åt saken så överlever man, elelr hur marhukda & L8? Efter det tog alla bussen tillbaka till skolan där vi hade SH, fick tillbaka proven, och jag fick G, som tur var :) efter det tror jag vi hade svenska, där vi gjorde cpsvåraantikenprovetsomgickåtskogen. hehhehehe, sen vart de lunch och dagen avslutades med foto. Sen bar de av hemmåt, där jag har hunnit prata med massa folks och även druckit mitt efterlängtade iskaffe. Jag har blivit beroende typ -.- uuh.

I morgon blir de skolan, till typ.. efter lunch, sen åker L8, jag & marhukda hem till mig & sen åker vi booooort! Det ska bli så jävla gutt. :) Ni får fråga hur mkt ni vill, men jag kommer inte säga vart vi ska åka, långt härifrån iaf :) hihhiihihi!
I morgon blir det en bra dag. hihi. PUSS PÅ ER FLICKOR!

Nu blir de att drick upp mitt iskaffe och bara chilla, har nämligen ingen läxa tills imorgon och det känns väldigt bra.

Btw, MP08A är lediga på fredag, PUSS!

bara för att jag är så snäll och gullig kommer några få bilder från foto lektionen idag :)
/madde



Förlåt lotta, men bilden på dig är så sjukt söt! iiiih!<3

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0