; justanotherTISDAG

Hejsanhoppsan!

Idag har de varit en händelserik dag. Började med att jag försov mig, vaknade 25 min innan bussen skulle gå, duktig som jag är hann jag med den :) Sen när jag kom till skolan hade jag prov i datorkunskap, wiie, eller inte -.- men jag tror faktiskt de gick rätt bra :) Men vi får la se, sen hade vi matte & läraren tog ut mig och snackade betygssnack -.- hon sa att jag var tvungen att gå till resurs för att jag inte var koncentrerad på lektionerna, fast det är ju delvis sant, men jag pallar verkligen inte matte xD
aja, sen var de mat, efter det var det graf, då vi grejade i ps, mm, me like! Efter de hade vi en lite stund mdk, sen åkte lotta och jag till staden, vi gick mest runt och sen skulle jag in på mc, för att köpa en fanta, då bad jag lotta ta brickan med en stor fanta och en lite pommes, vad tror ni gon gör? jo, tappar självklart fantan så den rinner ut över hela golvet ... HAHA, fy, det var inte kul. bara lite, sen fick jag betala en helt ny fanta ;< trodde man fick sånt (a) hahaha, men icke.

Nu ska jag gå och sov eller något tror jag, jag är fett med trött. hehe!

bara för att tove är så snygg och bäst och att jag saknar henne, kommer det en bild på den snyggingen!



Mina Kommentarer
Postat av: tove

GRRRRRRRRRR! <333

2009-03-11 @ 20:08:30

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0