; såkandetgåibland

Hejsanhoppsan!
Idag är den en måndag igen. Som vanligt har dom varit som måndagar brukar; rätt slöa. Men denna har varit lite annorlunda, Julia fyller år & Louise och jag fick rycket i matsalen och bestämmde oss för att äta 10 potatis bullar och då skulle vi få 10:- av Julia. Efter jag hade ätit 5 & Louise 7 så började vi äta, och de slutade med att Louise vann med typ en halv. Jag var jäkligt snabb där på slutet när Louise hittade ngt äckligt i hennes potatisbulle xD Jag bara asgarvade, snäll som jag är. ;) Men som sagt, Louise vann tillslut iaf. Efter maten gick vi runt, eller jag menar rullade vi runt och var väldigt mätta och jag var så mätt så att jag skrattade åt allting, precis allting typ. Ha, det var kul.

Idag har det snöat ...

MIN HÅRDDISK HAR GÅTT SÖNDER :(( alla bilder&musik = borta :(((((((((((((((((((((((((((

Just nu (ska fortsätta snart) pluggar jag.Det går åt helvete, som vanligt. Har prov i graf i morgon. -.- Det kommer inte att gå så bra känner jag på mig. Men man får tänka positivt! eeeh-eh-h--hehe-hehe-ehh....

jag har varit dum idag också. DUMMA MIG!  jag blir så ledsen på mig själv & lite arg på dig iofs. Menmen...

Jag har en dunrande huvudvärk just nu, en sån som man bara vill gå och sova i 100år. Men tyvärr kan jag ju inte göra de, för då skulle missa för mkt i skolan, och missat mitt liv. För jag lär nog kanske inte blir så mkt över 100 ^^ 

Förresten, i morgon ska jag stanna i skolan länge, så lär kanske inte blogga något i morgon, så ni vet, va va va va va :D
HEJDÅ!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0