; justsoyouknow

Jag känner att mitt liv har rätt fullt upp just nu, men allt går bara åt pipan. Härligt de, eller inte. Jag har kommit på att jag gör rätt sjuka saker i bland. Som just nu för stunden, fyfan asså. Det är sjukt vad konstiga saker man kan göra bara för att livet är som det är.. Jag är patetisk. -.-

I morgon blir det matte, sen prov & sen till ugglan & göra klart lite shiet på ljuduppgiften. Sen blir de förmodligen ming? med lotta, mathilda & kanske jennie?  :D hoppas på det bästa & sen ska kvällen spenderas hon fröken lotta eller fröken mathilda och vi snacka snacka om livet. iih, det ska bli mys!

det jobbiga är...
..att det är jobbigt. Jag vill bara krypa under täcket och inte gå upp på flera dagar.
vad vare jag sa? pathetic is my word..


oldie!

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

men jag ÄLSKAR DIG SYRRAN! PUUUUUUSSSSS

2009-03-06 @ 09:53:57

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0