; onedaybyelon

Tjenaamoss!
Sjkolan idag som vanligt, sen var de föreläsning på Jenny om anabola sterioder. Sen efter åkte jag till elin, skulle egentligen gjort prov, men jag åkte till elin ist, uuh, så busigt!

När jag gick av bussen hemma hos elin regnade det, om någon ville anteckna :) Sen gick jag en jäklans bit och sen var jag vid elins hus, vi gick upp och snackade om livet och sedan kollade vi gammla kort. usch säger jag bara, ingen vacker syn på dom bilderna. Så vi tog nya, fast dom blev itne mkt bättre eftersom jag ser ut som en mupp idag. haha :) iih.

annars har dagen varit helt okej, förutom en viss person alltid lyckas förstöra mina dagar. död åt dig. Men du är så skrattretande och patetiskt. PUSS!

Här komemr några 'söta' bilder på mig och elin, enjoy!

 


cya!
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: elin

sjukt charmiga flickor, ehehehe. <3

2009-03-23 @ 21:47:26
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0