; Wiiihoouuuf

Wihu!
Hej glada dagar.
Idag var det skolan, vilket sög litegrann, men det gör de ju alltid. Efter skolan gick jag, marhukdan, L8, pemma & martini till staden, där det inhandlades en kjol och en body till mig. happyhappy. Sen åt vi även lite på 4kök, det var mysmys! Sen runt halv fem kilade jag hemmåt.
Nu sitter jag här vi datorn och lyssnar på sommarmusik och sjunger lite då och då. Jag är verkligen glad idag och jag har mina anledningar. gah, så jävla gutt är det. hihi!
I morgon blir de kanske fest (jag vet att det är onsdag i morgon, men ändå (a)) hoppas på att flickorna kan :D höhö. Nu ska jag göra lite nytta säger vi.
Ciaooo.
/madde


på bilden över är kjolen och bodyn jag köpte :)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0