; wohooo

hejjjj!
internet funkar fortfarande inte ;b men nu sitter jag hos martinochjennie i staden. Har nyss skickat iväg min bokredovisning till bulleva. höhö. På tal om bulleva, så ida gick vi igenom prover och jag fick precis g- och då hade jag 29 och sen hittade jag ett poäng som jag inte skulle haft egentligen, så då skulle jag haft ig, HAHA!  snacka om tur att hon inte sett de ^^ haha, kul var det :)

I morgon slutar man 11:10, wooohoo! om inte tidigare, eftersom vi bara ska ha en redovisning sen slutar vi :D fett med nice :) Nä, men snart ska vi åka och hämta tove, sen ska jag hem och dricka mitt iskaffe och kolla på en film och ringa sara, CIAO!

visst var bildenra fina i förra inlägget?  ;> små och söta baaaarn, marhukda & L8 jöö!  pusssss på dom!





bilder sen ngn fest i smedby, har entligen fått dom åde då va ;D
har ganska många bilder, men orkar inte ladda upp dom, plus att de är lite männsikor på bilderna som jag inte vill ladda upp:)


nu säger jag hejdå, så hejdå :D
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0