; arg madde

Jag är så jäkla trött på alla taskiga anonyma idioter! Visst jag har inte fått någon elak kommentar här på bloggen, men det kommer väl när man minst anar det. Men jag menar, vad tjänar ni på det?  INGENITNG. Hon/Han som har bloggen skiter oftast i era kommentarer, även jag skulle inte bry mig om det. Tycker bara att det är så löjligt, varför inte stå för den du är? & stå för de du har att säga?  Det är väl inte så jävla svårt?  Om du nu inte tycker om ngt i ngt inlägg eller ngt, och verkligen måste skriva det till den personen, använd ditt namn förhelvete! Så man vet nästa gång det är någon som kommenterar.

Om du nu alltid kommenterar taskigt, och måste verkligen kommentera något elak hela tiden, VARFÖR, varför går du då in på samma blogg flera gånger och skriver taskiga saker när vi egentligen inte bryr oss alls? Det är bara en betydelse på att du inte har något liv eller inga vänner.  Tycker synd om sånna som dig som gör så :)

Hoppas du blivit lite smartare nu?
PUSS!



Mina Kommentarer
Postat av: syrran maria bara...

allas ip nummer loggas....kolla upp de...mohaa

haha

2009-05-30 @ 08:54:44

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0